Som udstiller på Ferie for Alle indgår du i en massiv markedsføringsindsat og bliver profileret overfor en bred målgruppe på tværs af varierende aldersgrupper, indkomstniveauer, interesseområder og geografiske placeringer. Markedsførigsplanen er udarbejdet på baggrud af strategiske indsigter og overvejelser og inkluderer mange tiltag på tværs af varierende markedsføringskanaler med henblik på at målrette indsatsen til forskellige besøgsmålgrupper.
Her arbejdes der bredt med marketingdisiplinen på tværs af både offline- og online kanaler samt på tværs af paid, owned & earned medier. Markedsføringsplanen inkluderer bl.a.:
Med vores bredde markedsføringsindsats forsøger vi at segmentere og målrette vores annoncering, så vi når alle vores besøgsmålgrupper og dermed sikrer de rette besøgende til Ferie for Alles mange ferieområder.
Se fakta og præsentation af Ferie for Alle
Udnyt de gratis tiltag, der giver dig ekstra synlighed både før, under og efter Ferie for Alle.